ייעוץ וניהול מכירות

הגדלת מכירות – מספר אפשרויות להגדלת מכירות העסק

הגדלת מכירות – מספר אפשרויות להגדלת מכירות העסק

הגדלת מכירות ע”י חדירה לשווקים חדשים או מקסום שוק קיים

כאשר עסק כלשהו מעוניין להגדיל רווחיו הגדלת מכירות הינה אפשרות הגיונית ומתבקשת. לשם השגת הגדלת מכירות ניתן לנקוט בכמה דרכי פעולה, למשל: הגברת שיווק באזור בו העסק מוכר שירותיו ומוצריו ולאותו השוק, הגברת מאמצי שיווק באזור קיים אך לשוק חדש, ואף ניתן לראות הגדלת מכירות כתוצאה מחדירה לשוק חדש לחלוטין – שיווק במדינה זרה לתרבות לא מוכרת.

הגדלת מכירות באזור קיים ולאותו שוק

אפשרות זו הינה הקלה יותר ליישום מבחינת הדרכת ואימון מכירות לאנשי הצוות הקיים. אנשי המכירות מכירים כבר את: השוק, היצרנים, הקמאונעים והסיטונאים, ואף את המתחרים, ויודעים באופן כללי כיצד לתפקד בסביבה התחרותית מול כלל הגורמים והלקוחות הקיימים או הפוטנציאליים. יצוין כי כאשר עסק בוחר באפשרות זו עליו להדריך את אנשי מערך מכירות הארגון בהתאם ע”י אימון מכירות ממוקד למיטוב יכולות קיימות. למעשה כאן אין חובה בלמידה של מאפיינים חדשים היות והעסק בסה”כ מעוניין בהגדלת מכירות תוך המצאות בדיוק באותו שוק וכפוף לאותם אילוצים כפי שעבד עד כה.

הגדלת מכירות באזור קיים אך לשוק חדש

כאן על העסק ללמוד כמה נושאים עקרוניים מחדש. כלומר, העסק כבר עובד ומוכר שירותים ומוצרים באזור המדובר, אך עושה זאת רק בשוק מסוים, למשל: מוכר שירותים למגזר הערבי בלבד. נאמר כי אותו עסק מעוניין באפשרות של הגדלת מכירות ע”י הרחבת פעילות לשווקים חדשים (אך באותו איזור) – הרי שכעת יכול הוא לפנות למגזרים שבהם טרם פעל עד כה – למשל שיווק מוצרים למגזר החרדי או למגזר אחר. כעת, על מנת להשיג הגדלת מכירות אין די באימון מכירות וחידוד יכולות קיימות! על הארגון ללמוד ולהכיר את השוק אליו הוא פונה כמעט מאפס, הדרכת מכירות מתאימה תכלול סקירה של השוק החדש והכרת מאפייניו הייחודיים. ובדוגמא שלנו, פנייה למגזר החרדי מחייבת את מערך מכירות העסק ללמוד את הרגלי ותרבות הצריכה של אותו מגזר חרדי – רק ע”י הבנת הצרכן ומאפייניו יוכל העסק להצליח בהגדלת מכירות לשוק החדש מבחינתו. למשל: במגזר החרדי שמים דגש רב על אחדות התא המשפחתי ותקשורת שיווקית עוברת טוב יותר כאשר היא כוללת פנייה לערכי משפחה. אימון מכירות מתאים במקרה זה יכלול הכרת מאפיינים ייחודיים של קהל המטרה החדש וימעט בהדגשת מאפיינים הרלוונטיים לאזור עצמו (שכן אותם הארגון מכיר כבר מעצם פעילותו באזור).

הגדלת מכירות ע”י חדירה לשוק חדש באזור חדש

זהו למעשה האתגר הגדול מבין האפשרויות שנסקרו עד כה, היות וכאן על מערך מכירות הארגון ללמוד ולהכיר מאפיינים של גורמים רבים בשרשרת המכירה. עליו להכיר גורמים רגולטורים שטרם נחשף עליהם, בירוקרטיה אחרת, אפילו לוגיסטיקה תאלץ להילמד מחדש. מעבר לכך, על מנת לראות הגדלת מכירותבאופציה זו, יש להבין כי תרבות קהל המטרה אשר אליה פונה מערך המכירות אינה מוכרת לו דיה, ולכן גם את מאפייניה עליו ללמוד מאפס. אימון מכירות מתאים במקרה זה יהיה ארוך מקודמיו ויכלול סקירה של מאפייני תרבות חדשה לצד הכרת שלל הגורמים החדשים עימם על מערך המכירות, ולמעשה כלל הארגון כמעט, לבוא במגע.

אימון מכירות עם דגש על הכרת תרבויות שונות

למעשה, עושה רושם שללא הכרת התרבות אליה אנו מכוונים את מאמצי הפרסום או השיווק סכויי ההצלחה לא יהיו מזהירים – אך אל דאגה! הגדלת מכירות בוא תבוא, אם רק נשכיל להבין כיצד יש לפנות לכל קהל מטרה אליו אנו רוצים להגיע.

הגדלת מכירות ע”י הדרכת מכירות מקצועית של simple

אנו בחברת simple נשמח לענות על שאלות שעשויות להיות לך לגבי חדירה לשווקים חדשים או הגדלת מכירות בשוק בו העסק כבר פעיל זמן מה. אם קראת עד כאן סימן שיש לך סבלנות ורצון להגיע להגדלת מכירות – עשה עוד צעד קטן בשבילך וענק בשביל העסק!

צור קשר עם simple תפנית עוד היום: 072-250-8888 ונציג שלנו ישמח לטפל בך!

ייעוץ וניהול מכירות
פיתוח עסקי ומכירות

פיתוח עסקי ומכירות

פיתוח עסקי ומכירות
גיוס והשמה

גיוס והשמה

גיוס והשמה
פיתוח מנהלים וצוותים

פיתוח מנהלים וצוותים

פיתוח מנהלים וצוותים
Simple BI

Simple BI

Simple BI
לקידום וניהול העסק שלכםצור קשר

אודות

Simple מסייעת לחברות ועסקים לממש את מלוא פוטנציאל המכירות והניהול שלהן. גם החברות הטובות ביותר נקלעות לפעמים למצבים של סחרור, היעדר ידע ושימוש בכלים שפשוט לא עובדים. חברות אלו, שרגילות לשאוף להצלחה, זקוקות ליד מכוונת שתעזור להן להגשים יעדים שאפתניים ולכבוש פסגות חדשות. כאן אנחנו נכנסים לתמונה. אין עסק שאנחנו לא יכולים להוביל קדימה. ב-15 שנות עשייה למדנו איך להפוך כל נקודת כאב למשענת חזקה. אנחנו בוחנים הצלחה על פי קריטריון אחד בלבד: תוצאות בשטח.

simple תפנית, ייעוץ וניהול מכירות, הקמת מערך מכירות

תהליך הליווי עם Simple שווה לך כסף. הרבה כסף.

100%
בהירות עסקית מכירתית
מעל15%
צמיחה במחזור המכירות
מעל25%
צמיחה באחוזי הסגירה
כ-30%
צמיחה בכמות הלקוחות
*מספרים אלה משתנים מחברה לחברה בכל תחום ותלויים בסוג הפעילות המבוצעת ובמשך זמן הביצוע

לקוחות

פרפקט ליין
זמן אמת
profimex
טבת
sherizly
solgar
לוגו ניצת הדובדבן
לוגו מימון ישיר
לוגו ענבי טלי
לוגו פנינסולה פיננסים
Ristretto logo
AVIS logo
לוגו אלבר
ykm logo
ITL logo
לוגו אור שי
Oasis logo
Directline logo
לוגו ביתן ספרק
לוגו פנחס היישריק בע
dermalogica logo
Valish logo
לוגו טופ טכנולוגיות
MITRANI logo
לוגו מרכנתיל
Volta logo
naotech logo
לוגו סלקום
לוגו ספורטן
לוגו ורטהיימר
לוגו פאנדנגו
Partner logo
לוגו קורקט
לוגו הספקה לתעשייה
לוגו רשות הטבע והגנים
לוגו אינטלקט
TOGO logo
לוגו אריאל ועדיאל
לוגו חוליות
לוגו המכללה האקדמית לישראל ברמת-גן
טבת
קורן
שיש דן
Company Express
markel
Top שלטים
מטבחי רגבה
Hi Cut

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן