קורס פיתוח מנהלים לחברת סולגאר
פיתוח עסקי לחברת שריזלי
פיתוח עסקי לחברת טבת
ייעוץ שיווקי לחברת פרופימקס
סדנאות מכירות לחברת זמן אמת
ייעוץ עסקי לחברת פרפקט ליין
סדנת מיומנויות מכירה לחברת אוויס
הדרכת אנשי מכירות ל-Ristretto
שיווק במיקור חוץ kפנינסולה פיננסים
הכשרת אנשי מכירות לענבי טלי
גיוס בכירים למימון ישיר
מערך מכירות לעסק ניצת הדובדבן
אימון מכירות לחברת Directline
סדנת פיתוח מנהלים לחברת Oasis
קורס פיתוח מנהלים לאור שי
פיתוח צוות מכירות ל-ITL
מנהל מכירות לחברת ykm
פיתוח עסק לחברת אלבר
פיתוח עסק לחברת מיטראני
הדרכת אנשי מכירות לחברת טופ טכנולוגיות
פיתוח מנהלים בכירים לחברת ואליש
הגדלת מכירות לחברת דרמלוגיקה
אסטרטגיית מכירות עבור פנחס היישריק בע
ניהול מכירות לביתן ספרק
פיתוח עסקים לחברת ורטהיימר
ניהול מכירות לספורטן
אסטרטגיית מכירות לחברת סלקום
גיוס להייטק naotech
מנהל שיווק במיקור חוץ לחברת וולטה
הגדלת מכירות לבנק מרכנתיל
פיתוח עסקי בהייטק לחברת אינטלקט
ניהול פיתוח עסקי לרשות הטבע והגנים
מערך מכירות לעסק הספקה לתעשייה
הדרכת אנשי מכירות לחברת קורקט
תוכנית פיתוח מנהלים לחברת Partner
פיתוח מנהלים בכירים לחברת פאנדנגו
ניהול פיתוח עסקי לחברת קורן
פיתוח עסקי לחברת טבת
המכללה האקדמית לישראל ברמת-גן
פיתוח עסק לחברת חוליות
גיוס עובדים בכירים לחברת אריאל ועדיאל
כלים לשיפור מיומנויות מכירה לחברת TOGO
גיוס מנהל מכירות לחברת Hi Cut
הכשרת אנשי מכירות למטבחי רגבה
תוכנית פיתוח מנהלים לחברת Top שלטים
גיוס עובדים בכירים לחברת מרקל
בניית תכנית מכירות לחברת Company Express
ניהול מערך מכירות לחברת שיש דן
מנהל שיווק במיקור חוץ

מנהל שיווק במיקור חוץ

תת שירותים מנהל שיווק במיקור חוץ

תנו למומחים לנהל עבורכם את השיווק

מנהל שיווק במיקור חוץ של סימפל-תפנית מוביל את מערך השיווק והמכירות להשגת יעדי החברה באמצעות תוכנית עבודה סדורה ויעילה.

חוסכים לך בהוצאות השוטפות, עם מקצועיות מוכוונת תוצאות

מנהל שיווק במיקור חוץ

לניהול פנימי של תחום השיווק מתוך החברה עצמה יש חסרונות בולטים: הוא מחייב גיוס של עובדים שרבים מהם נוטים להתחלף במהירות, תשלום משכורות, החזקה ותחזוקה של מתחם ורכישת ציוד לטובת אבזור מוקד. שיווק מוצלח הוא מלאכת מחשבת של משיכת לקוחות חדשים ושימור קליינטים קיימים, מה שמצריך תחרותיות, כושר שכנוע ואורך רוח, שלא תמיד אפשר למצוא בכל חברה.

מיקור חוץ בתחום השיווק פירושו העברת האחריות לידי אדם פרטי או חברה שיהיו מופקדים באופן מלא על ענייני הקידום והמכירות. צעד כזה יפחית חלק מהעומס שמאפיין את עבודת הניהול המודרנית ויאפשר האצלת סמכויות של חלק מהתחומים המהותיים פחות בפעילות העסקית. תנו למומחים שלנו לטפל בקידום המותג ופנו את לוח הזמנים שלכם להתמקדות בתחומי הליבה של העסק.

באילו מצבים מנהל שיווק במיקור חוץ מתאים?

  • עזיבה פתאומית של מנהל מערך השיווק הקיים
  • חוסר יכולת לעמוד בעומס מצד הצוות והמערך השיווקי שלך
  • אובדן דרך כללי בכל הנוגע לאסטרטגיה השיווקית המתאימה
  • תוצאות בלתי מספקות לאורך זמן, כמו מספר מכירות נמוך וסטגנציה ממושכת
  • חוסר הצלחה בגיוס מנהל שיווק שיענה על הדרישות
  • עלייה של מתחרה משמעותי שהולך ומשתלט על גזרת השוק
  • רצון לרענן ולנסות טקטיקות חדשות במטרה לקדם את המותג

כיצד מיקור חוץ מסוגל לענות על צרכים ארגוניים נקודתיים?

עבור עסקים וארגונים בראשית דרכם מורגש אתגר כלכלי – ולעתים חוסר יעילות פשוט – בהחזקת מערך שלם של שיווק ומכירות, הכולל כוח אדם, מתחם משרדי וציוד רלוונטי. במקרים כאלה, משתלם יותר וגם נוח יותר לשכור את שירותיה של חברה גדולה שמסוגלת לבצע את העבודה בעלות נמוכה יותר, כתוצאה מיתרון הגודל הבולט שלה. יתרון נוסף עשוי להיות הוותק שלה בתחום, כך שהגורמים הרלוונטיים ייטו להכיר אותה יותר ומסתבר שהיא תחזיק בקשרים רבים יותר בתעשייה.

גם חברות גדולות עשויות למצוא במיקור חוץ פתרון שמגיע בדיוק בזמן מבחינתן. לפעמים מחלקת משאבי האנוש של הארגון מתקשה באיתור מנהל שיווקי מוצלח או בעל ניסיון מספק, שיהיה מסוגל להתמודד עם היקפי הפעילות של החברה. לעתים קיים לחץ מצד לוחות זמנים צפופים, כך שיש צורך אקוטי בהשגת תוצאות במהירות לקראת צעד עסקי דרמטי, כמו השקת מוצר חדש או הפעלת שירות חדשני. במקרים מסוימים מתעורר צורך בשיקום התדמית הציבורית בעקבות קמפיין כושל או שמורגש קושי מתמשך בהנעת עובדי המכירות.

איך יכול מנהל שיווק חיצוני לתרום לקידום המותג של החברה?

שיווק במיקור חוץ

  • נקודת מבט חיצונית על תדמית החברה וההתנהלות שלה בזירה הציבורית יכולה לספק מהלך חשיבה מקורי ומחוץ לקופסה ולהציע דרכי התמודדות שעדיין לא נוסו מול האתגרים הקיימים.
  • מערך שיווק שמנוהל באופן חיצוני מאפשר גמישות משמעותית יותר, שמקלה על החלפת המנהל במידה ולא מתקבלות תוצאות מספקות ועל ההרחבה או הצמצום של היקפי מערך המכירות ללא צורך בפיטורי עובדים פנימיים או בגיוס עובדים חדשים.
  • יציאה למהלך של אאוטסורסינג יכולה לאותת למשקיעים פוטנציאליים או לשותפים עסקיים שהחברה נוקטת בדרכים חדשות לחיסכון בהוצאות ושמשתלם יותר להשקיע בה או לשתף פעולה איתה.
  • מיקור חוץ עשוי לאפשר החלפה של שיטות ארכאיות או ציוד מיושן בדרכי חשיבה ובטכנולוגיה מתקדמת, נוסף על עקיפת הסרבול הכרוך בהטמעת מערכות חדשות על גבי השרתים המיושנים של החברה.
  • העברת חלק מהאחריות לידי גורם חיצוני במהלך תקופת פעילות אינטנסיבית מסייעת בשמירה על רצף של פעילות תקינה, מבלי ששינויים דרסטיים יפגעו בענפים עסקיים אחרים.

דוגמאות לנושאים אותם עשוי לקדם מנהל השיווק:

  • בחינת דרכי הגעה לקהלים חדשים והרחבה של מעגל הלקוחות הקיים
  • ביצוע סקרי שוק ומחקרי מתחרים מעמיקים כדי לספק תמונת מצב בהירה ומעודכנת
  • הובלת קמפיינים תקשורתיים דרך פלטפורמות שונות ולקדם את המותג באמצעות ממשקים דיגיטליים מגוונים
  • ניסוח אסטרטגיה שיווקית ברורה ולקבוע אבני דרך בקידום המותג של החברה
  • מציאת דרכים לצמצום עלויות ולייעול של הצעדים השיווקיים מזוויות שונות

איך בוחרים במנהל השיווק המתאים ביותר לתפקיד?

מהמנהל החיצוני מצופה להציע נקודת מבט רעננה על האפשרויות למימוש מלא יותר של הפוטנציאל העסקי ולנהל ביד רמה את מערך השיווק והמכירה של המוצרים או השירותים המוצעים ללקוח.

כדי שיבצע את המלאכה בצורה מלאה, חשוב שיעמדו לרשותו כישורים מקצועיים, ניסיון רלוונטי והצלחות מוכחות. חשוב שתתקיים איתו דינמיקה בין-אישית בריאה, שיהיה מקורי, שתהיה אפשרות לסמוך עליו ועל שיקול דעתו ושיאפשר מרחב התגמשות בהתאם לצרכים המשתנים של החברה השוכרת את שירותיו.

כדי לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבור מערך השיווק של העסק, כדאי לקבל ייעוץ מקצועי שיקנה ליווי בכל הנוגע להחלטות כמו את מי להעסיק, מה יכלול החוזה מולו, כיצד תתבצע בקרה שוטפת של הפעילות שלו, לאיזו תקופה רצוי לשכור את שירותיו והאם להעסיק אותו במשרה מלאה או חלקית.

לווי צמוד, עושים אתך את הדרך

אנחנו עובדים אתכם יחד, יד ביד על שיפור הביצועים של החברה שלך והצוות.

פשטות

אנחנו מאמינים בתהליכים פשוטים ויעילים שקל ליישם וקל לנהל. הכלים והמערכות שאנחנו מטמיעים אצלכם מאפשרים לזה לקרות.

תוצאות כבר בטווח הקצר

אנחנו מאמינים שהתמקדות בייצור הצלחות בטווח הקצר היא הדרך הנכונה ביותר לבנות את ההצלחות של הטווח הרחוק. 

פיתוח עסקי ומכירות

פיתוח עסקי ומכירות

פיתוח עסקי ומכירות
גיוס והשמה

גיוס והשמה

גיוס והשמה
פיתוח מנהלים וצוותים

פיתוח מנהלים וצוותים

פיתוח מנהלים וצוותים
Simple BI

Simple BI

Simple BI

תהליך הליווי עם Simple שווה לך כסף. הרבה כסף.

100%
בהירות עסקית מכירתית
מעל15%
צמיחה במחזור המכירות
מעל25%
צמיחה באחוזי הסגירה
כ-30%
צמיחה בכמות הלקוחות
*מספרים אלה משתנים מחברה לחברה בכל תחום ותלויים בסוג הפעילות המבוצעת ובמשך זמן הביצוע

לקוחות

ייעוץ עסקי לחברת פרפקט ליין
סדנאות מכירות לחברת זמן אמת
ייעוץ שיווקי לחברת פרופימקס
פיתוח עסקי לחברת טבת
פיתוח עסקי לחברת שריזלי
קורס פיתוח מנהלים לחברת סולגאר
מערך מכירות לעסק ניצת הדובדבן
גיוס בכירים למימון ישיר
הכשרת אנשי מכירות לענבי טלי
שיווק במיקור חוץ kפנינסולה פיננסים
הדרכת אנשי מכירות ל-Ristretto
סדנת מיומנויות מכירה לחברת אוויס
פיתוח עסק לחברת אלבר
מנהל מכירות לחברת ykm
פיתוח צוות מכירות ל-ITL
קורס פיתוח מנהלים לאור שי
סדנת פיתוח מנהלים לחברת Oasis
אימון מכירות לחברת Directline
ניהול מכירות לביתן ספרק
אסטרטגיית מכירות עבור פנחס היישריק בע
הגדלת מכירות לחברת דרמלוגיקה
פיתוח מנהלים בכירים לחברת ואליש
הדרכת אנשי מכירות לחברת טופ טכנולוגיות
פיתוח עסק לחברת מיטראני
הגדלת מכירות לבנק מרכנתיל
מנהל שיווק במיקור חוץ לחברת וולטה
גיוס להייטק naotech
אסטרטגיית מכירות לחברת סלקום
ניהול מכירות לספורטן
פיתוח עסקים לחברת ורטהיימר
פיתוח מנהלים בכירים לחברת פאנדנגו
תוכנית פיתוח מנהלים לחברת Partner
הדרכת אנשי מכירות לחברת קורקט
מערך מכירות לעסק הספקה לתעשייה
ניהול פיתוח עסקי לרשות הטבע והגנים
פיתוח עסקי בהייטק לחברת אינטלקט
כלים לשיפור מיומנויות מכירה לחברת TOGO
גיוס עובדים בכירים לחברת אריאל ועדיאל
פיתוח עסק לחברת חוליות
המכללה האקדמית לישראל ברמת-גן
פיתוח עסקי לחברת טבת
ניהול פיתוח עסקי לחברת קורן
ניהול מערך מכירות לחברת שיש דן
בניית תכנית מכירות לחברת Company Express
גיוס עובדים בכירים לחברת מרקל
תוכנית פיתוח מנהלים לחברת Top שלטים
הכשרת אנשי מכירות למטבחי רגבה
גיוס מנהל מכירות לחברת Hi Cut
Call Now Button דילוג לתוכן