חברות סיטונאות פועלות בסביבה עסקית תובענית, המתאפיינת בתחרות גבוהה, תנודתיות בשוק, שינויים תכופים בדרישות הלקוחות ולחצים תפעוליים יומיומיים. בתוך כל אלה, שכבת הניהול ממלאת תפקיד מכריע – היא זו שמחברת בין קבלת ההחלטות במטה לבין ביצוע בפועל בשטח. בפועל, רבות מהחברות מזהות פער בין הפוטנציאל הקיים לבין היכולת של מנהלים בשטח להניע עובדים, לייצר שיתופי …
פיתוח מנהלים לחברות סיטונאות לקריאה »
עולם ההייטק מתקדם בקצב מסחרר – אך גם הטכנולוגיה החדשנית ביותר לא מבטיחה הצלחה עסקית. חברות הייטק, סטארטאפים וגם גופים טכנולוגיים מבוססים נדרשים לחדד את המודל העסקי, לבנות אסטרטגיית חדירה לשוק ולתכנן מהלכי מכירה מדויקים. כאן אנחנו נכנסים לתמונה. אנחנו מסייעים לחברות טכנולוגיה להפוך את הפיתוח למציאות עסקית: מחדדים את קהל היעד, בונים אסטרטגיית שיווק …
פיתוח עסקי להייטק לקריאה »
עולם הסיטונאות עובר שינויים מואצים – לקוחות דורשים יותר, השוק נעשה תחרותי מתמיד, והצורך ביעילות תפעולית וניהול מדויק גובר מיום ליום. סיטונאים וחברות סיטונאות שואפים להגדיל מכירות, לשפר את שורת הרווח ולשמור על יציבות וצמיחה מתמשכת, אך הדרך להצלחה רצופה בהתמודדויות – עם שחיקת מחירים, קצב גבוה של תחלופה, רמת נאמנות משתנה של לקוחות במציאות …
פיתוח עסקי לחברות סיטונאות לקריאה »
עולם הייצור עובר שינויים מהותיים – טכנולוגיות חדשות, דרישות שוק משתנות ותחרות הולכת ומתרחבת יוצרים מציאות מורכבת ודינמית עבור חברות ייצור בכל תחום. בתוך כל זה, הצורך להישאר תחרותיים, לייעל תהליכים ולשפר את הרווחיות הופך למשימה מאתגרת. לא מספיק לייצר מוצרים איכותיים – צריך גם לנהל נכון את שרשרת האספקה, לקצר זמני תגובה, לשלב בין …
פיתוח עסקי לחברות ייצור לקריאה »
עולם ההשקעות נמצא בתקופה של טרנספורמציה עמוקה – טכנולוגיות פיננסיות חדשות, דרישות רגולטוריות מחמירות, תחרות מוגברת ושינוי בהרגלי הצרכנים משפיעים באופן ישיר על הדרך שבה בתי השקעות פועלים ומייצרים ערך ללקוחותיהם. במציאות הזו, לא מספיק לנהל תיקי השקעות באופן מקצועי – יש צורך לבנות הצעת ערך ייחודית, לשפר את חוויית הלקוח, לפתח מוצרים מותאמים וליצור …
פיתוח עסקי לבתי השקעות לקריאה »
תחום השיווק הדיגיטלי מתפתח בקצב מהיר – טכנולוגיות חדשות, פלטפורמות מתקדמות ושינויים מתמידים בהתנהגות הצרכנית יוצרים אתגרים ייחודיים עבור חברות שיווק אונליין. כדי להצליח בסביבה תחרותית ודינמית, כבר לא מספיק לשלוט בטכניקות פרסום – צריך גם לחדד את האסטרטגיה העסקית, לבנות מודלים מדויקים של צמיחה וליצור תקשורת יעילה בין צוותי השיווק, המכירות והשירות. עם ניסיון …
פיתוח עסקי לחברות שיווק אונליין לקריאה »
עולם ההייטק פועל בסביבה מהירה, מורכבת ותובענית, כאשר קצב חדשנות גבוה, לחצים עסקיים מתמשכים ועבודה עם צוותים דינמיים מציבים אתגרים ניהוליים ייחודיים. מנהלים בחברות הייטק נדרשים להוביל תהליכים חוצי ארגון, לתאם בין צוותים גלובליים ולשמר את ההון האנושי – כל זאת תוך עמידה ביעדים תחרותיים ובלוחות זמנים צפופים. בדיוק כאן נכנסות לתמונה תוכניות פיתוח מנהלים …
פיתוח מנהלים לחברות הייטק לקריאה »
חברות יבוא, שיווק והפצה פועלות במציאות עסקית מורכבת – שינויים תכופים במחירי הסחורות, רגולציה משתנה, תחרות גוברת וניהול שרשרת אספקה תחת לחץ. בתוך כל זה, למנהלים יש תפקיד מכריע ביצירת תיאום בין ממשקים, תוך קבלת החלטות מהירה והתמודדות עם אתגרים בשטח. כדי להניע תהליכים, להוביל צוותים, לשפר ביצועים ולוודא שהארגון עומד ביעדיו העסקיים, מנהלים בסביבה …
פיתוח מנהלים לחברות יבוא, שיווק והפצה לקריאה »
ענף התקשורת נמצא תחת לחץ מתמיד – שינויים טכנולוגיים מהירים, רגולציה מחמירה ותחרות גבוהה יוצרים אתגרים מורכבים שמחייבים ניהול מדויק ותגובה מהירה. בסביבה כזו, תפקוד המנהלים הוא מפתח להצלחת הארגון. מנהלים בחברות תקשורת נדרשים להתמודד עם עומסי מידע, שירות לקוחות מורכב וניהול ממשקים חוצי ארגון – כל זאת תוך שמירה על יעילות, איכות ושביעות רצון …
פיתוח מנהלים לחברות תקשורת לקריאה »
העולם הלוגיסטי מתנהל תחת עומס יומיומי, אילוצים תפעוליים ותיאום מתמיד בין גורמים שונים – מציאות שדורשת מהמנהלים הבנה מערכתית, חשיבה חדה, ויכולת קבלת החלטות מהירה בזמן אמת ומיומנויות ניהול יוצאות דופן. כדי להבטיח עמידה ביעדים, שיפור בתהליכי העבודה ותגובה אפקטיבית לאתגרים בשטח, מנהלים נדרשים לשלוט בכלים ניהוליים עדכניים, לחזק את כישורי התקשורת הבין-מחלקתית ולהוביל צוותים …
פיתוח מנהלים לחברות לוגיסטיקה לקריאה »
מנהלים בסקטור הרפואי מתמודדים עם סביבת עבודה מורכבת ועתירת אחריות, שדורשת דיוק תפעולי, איכות שירות מרבית ומיומנות בין-אישית ברמה גבוהה. התמודדות עם מערכות מורכבות, צוותים מקצועיים מגוונים, דרישות רגולטוריות נוקשות וקשר יומיומי עם מטופלים ולקוחות – מצריכים מהמנהלים יכולות ניהול מתקדמות וראייה רחבה של המערכת. כדי להוביל צוותים רפואיים ותפעוליים להצלחה, מנהלים צריכים לא רק …
פיתוח מנהלים לסקטור הרפואי לקריאה »
בעלי ובעלות עסקים המבססים את הפעילות שלהם על שירות – ניצבים היום בפני אתגרים מורכבים: תחרות גוברת, שינויים תכופים בשוק ולקוחות שמצפים ליותר. במציאות כזו, חשוב לא רק לספק שירות טוב – אלא גם לנהל את העסק בצורה חכמה, אסטרטגית ומדויקת. אנחנו כאן כדי לסייע לכם לצמוח, להתייעל ולהתמקם נכון בשוק – בלי לאבד את …
פיתוח מנהלים לנותני שירותים לקריאה »
מכירה חכמה בשוק הישראלי הדינמי שוק המכירות בישראל הוא אחד השווקים הייחודיים ביותר, מלא אתגרים ודינמיות, ודורש מאנשי המכירות מיומנויות מכירה מותאמות במיוחד. סדנת "מכירה חכמה בשוק הישראלי הדינמי" נועדה להעניק לעובדים ומנהלי מכירות כלים פרקטיים וממוקדים להצלחה בשוק זה, עם דגש על התאמה אישית לצרכים הייחודיים של כל ארגון. הסדנה מתמקדת בשיפור יכולות המכירה …
סדנת מיומנויות מכירה לקריאה »
קפיצת מדרגה עבור המנהלים בארגון שלך כמנהלי ארגון, אתם מבינים את החשיבות של פיתוח מנהלים איכותיים שיכולים להוביל את הצוותים להצלחה בעידן המודרני. קורס פיתוח המנהלים שלנו מציע לכם מגוון רחב של כלים ניהוליים שיסייעו למנהלים שלכם בסביבת העבודה הדינאמית והמאתגרת. הקורס תוכנן במיוחד כדי לסייע למנהלים שלכם להוביל את הצוותים שלהם בצורה מקצועית, פרודוקטיבית …
קורס פיתוח מנהלים לקריאה »
איך תייעלו תהליכים ארגוניים בעזרת Outsourcing מוצלח? חברות העוסקות במגוון ענפים יכולות להצטיין בתחום הפעילות שלהן ולהגיע להישגים מרשימים בכל הנוגע לליבת העשייה הארגונית ולמאפיינים המייחדים את החברה באותה גזרת שוק, אבל לא תמיד יצליח כל ארגון להפגין מקצועיות בטיפול בתחום צדדי שנצרך לפעילות השוטפת שלו. במקרים רבים זו בסך הכל תוצאה של חוסר בהיכרות …
ניהול במיקור חוץ לקריאה »
תנו למומחים לנהל עבורכם את השיווק מנהל שיווק במיקור חוץ של סימפל-תפנית מוביל את מערך השיווק והמכירות להשגת יעדי החברה באמצעות תוכנית עבודה סדורה ויעילה. חוסכים לך בהוצאות השוטפות, עם מקצועיות מוכוונת תוצאות לניהול פנימי של תחום השיווק מתוך החברה עצמה יש חסרונות בולטים: הוא מחייב גיוס של עובדים שרבים מהם נוטים להתחלף במהירות, תשלום …
מנהל שיווק במיקור חוץ לקריאה »
תנו למקצוענים לנהל עבורכם את המכירות מנהל שיווק ומכירות במיקור חוץ של סימפל-תפנית מוביל את מערך המכירות שלך להשגת היעדים ולהגדלת ההכנסות באמצעות תוכנית עבודה שיטתית, מבוססת ויעילה. קבלו הצעה משיגים לך את השורה התחתונה ניהול מקצועי של כלל תהליכי המכירות בחברה מניב עבורך את השורה התחתונה: השגת יעדי המכירות בחברה. הפקת המכירות עם ROI …
ניהול מכירות במיקור חוץ לקריאה »
שוק ההייטק לא הפסיק להתפתח ב-20 שנה האחרונות, וכנראה שגם לא יפסיק ב-20 השנה הבאות. זאת הסיבה שמציאת האנשים המוכשרים ביותר, המתאימים ביותר, ובעלי המוטיבציה הגבוהה ביותר לתפקידים שאתה רוצה לאייש אצלך בחברה – זה אתגר לא פשוט. היצע המשרות בשוק עצום, וכדי למשוך אליך את האנשים הטובים ביותר, שגם יוכיחו את עצמם ויישארו נאמנים …
גיוס להייטק לקריאה »
גיוס בכירים הוא אחד התהליכים המורכבים והרגישים ביותר בארגון. מחיר הטעות כאן יכול להיות קריטי. מדובר במשרות אסטרטגיות, של מקבלי החלטות קריטיות בארגון, עם הרבה כוח והשפעה, ובשכר גבוה. גיוס לא מוצלח למשרה בכירה יכול לגרום לנזק עצום ומצטבר לארגון, ומצד שני – גיוס מדויק ומתאים יכול להיות מנוע צמיחה אדיר ונכס אמיתי לארגון. בסימפל …
גיוס בכירים לקריאה »
מנהלי תפעול הם הכוח המרכזי שמניע פעילות של הארגון. הם אלה שאחראים על יישום תכניות עבודה תוך ניהול המשאבים, ייעול תהליכים ועמידה ביעדי הביצוע. מנהל תפעול מוביל הוא הציר המרכזי שסביבו מסתובבים גלגלי המכונה הארגונית, מבטיח שכל המערכות עובדות בסנכרון מושלם ומייצרות את התוצאות העסקיות המצופות. לא כל מי שמגיע מעולם התפעול יכול להוביל מערך …
גיוס מנהלי תפעול לקריאה »
החלטות פיננסיות אסטרטגיות הן אלה שקובעות בסופו של יום אם החברה תשגשג או תיכשל. סמנכ"ל כספים אינו רק "שומר הקופה" – הוא שותף אסטרטגי קריטי בהנהלה הבכירה, שבידיו המפתח להצלחה ארוכת טווח של הארגון כולו. מה מבדיל CFO מעולה מ-CFO טוב? היכולת הנדירה לראות מעבר למספרים – להבין כיצד החלטות פיננסיות היום ישפיעו על הארגון …
גיוס סמנכ"ל כספים לקריאה »
אנשי המכירות הם המקום בו 'הצמיג פוגש את הכביש' – בו המוצרים והשירותים של החברה שלך פוגשים את הלקוחות, ולכן זו הנקודה הקריטית ביותר שחשוב לייצר בה הצלחה – מכירה. גיוס של איש מכירות טוב – זה אתגר לא פשוט. קל למצוא אנשי מכירות ש'מחפשים עבודה', אבל קשה מאוד למצוא את אנשי המכירות הטובים באמת …
גיוס אנשי מכירות לקריאה »
מוקדי שירות ומכירות הם קו החזית של הארגון מול הלקוחות. זהו המקום בו נקבע אם לקוח יישאר או יעזוב, אם עסקה תיסגר או תתפספס ואם המוניטין של הארגון שלכם יתחזק או ייפגע. מנהל המוקד הוא המפקד בשדה הקרב הזה, ויש לו השפעה מכרעת על הצלחה של העסק. מה נדרש ממנהל מוקד מכירות ושירות מצטיין? מדובר …
גיוס מנהלי מוקד מכירות / שירות לקריאה »
מנהלי חשבונות סוג 1+2 הם עמוד התווך של המערכת הפיננסית – הם אחראים על הדיוק והשקיפות של כל ההתנהלות הכספית תוך עמידה בדרישות החוק ומספקים את התשתית החיונית לקבלת החלטות עסקיות מושכלות בכל רמות הארגון. בשל החשיבות הקריטית של התפקיד, אנו משקיעים מאמצים רבים ליצירת תהליך גיוס מדויק ומקצועי שמאפשר למצוא מועמדים איכותיים אשר משלבים …
גיוס מנהלי חשבונות סוג 1, סוג 2 לקריאה »
חשבונאות סוג 3 היא ליגת העל של עולם הפיננסים – מדובר באנשי מקצוע עם הסמכות גבוהות ביותר, אדריכלים פיננסיים המעצבים את המבנה הכלכלי של הארגון. מנהלי חשבונות ברמה זו הם מצרך נדיר בשוק התעסוקה. אלה הם אנשים שמבינים לעומק את הקשר בין המספרים לבין האסטרטגיה העסקית ויודעים לתרגם את התמונה החשבונאית להחלטות עסקיות חכמות. הטעות …
גיוס מנהלי חשבונות סוג 3 לקריאה »
לצערנו, את כישורי הניהול הפרקטיים – לא מלמדים באוניברסיטאות ובמוסדות הלימוד. מנהלים הם אנשי מקצוע מעולים בתחומם, אבל לא תמיד מצטיינים במשימת הניהול עצמה – שהיא קריטית להצלחת הצוות והחברה. איך מניעים אנשים לפעולה, איך יוצרים רוח צוות ומוטיבציה, איך קובעים יעדים, איך מתקשרים אותם לאנשי הצוות ואיך בונים מערכות יחסים שיגרמו לאנשי הצוות לעבוד …
פיתוח כישורי ניהול לקריאה »
אנשי המכירות הם המקום בו 'הצמיג פוגש את הכביש' – בו המוצרים והשירותים של החברה שלך פוגשים את הלקוחות, ולכן זו הנקודה הקריטית ביותר שחשוב לייצר בה הצלחה – מכירה. היכולת של אנשי המכירות שלך להצליח תלויה ביכולת שלהם לשכלל את מיומנויות המכירה שלהם ואת איכות מערכות היחסים שהם יוצרים עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים. …
פיתוח מיומנויות מכירה לקריאה »
כל בעל חברה יודע שלקוחות קיימים (ומשלמים) חשובים הרבה יותר מלקוחות פוטנציאליים. כל השקעה בלקוח קיים – היא ההשקעה הכי משתלמת בטווח הארוך, כי לקוח מרוצה גם קונה עוד וגם שמח לספר על זה ללקוחות פוטנציאליים אחרים. הדרך הכי טובה, הכי קלה והכי משתלמת לגרום ללקוח להיות מרוצה – היא לתת לו שרות טוב. הבעיה …
פיתוח מיומנויות שירות לקריאה »
אנחנו מאמינים שכדי להגיע לביצועים הולכים ומשתפרים בכל תחום (ניהול, מכירות, שרות וכד') – חשוב לכל בעל תפקיד להיות בתהליך לימוד ושיפור מתמידים בתחום שעליו הוא אחראי. אנחנו גם מבינים שידע הוא קריטי – אבל לא מספיק. מה שיותר חשוב מידע – הוא ההטמעה שלו בשטח ופיתוח מיומנויות פרקטיות שיביאו לתוצאות הולכות ומשתפרות. בתוכנית הליווי …
ליווי אישי צמוד לקריאה »
בניית אסטרטגיית מכירה ותכנית פעולה simple מלווה מאות בתי עסק וחברות מכל הסוגים בהקמת מערכי מכירות מצליחים במגוון התמחויות. הייעוץ והליווי של Simple כוללים: בניית אסטרטגיה: אפיון מפורט להקמת מבנה מערך המכירות המתאים ביותר לחברתכם גיבוש מדיניות למערך המכירות, כבסיס לתפעול יעיל בניית תכנית יעדים ותגמולים (תגמול על בסיס חיבור בין "כיס" העובד ל"כיס" החברה, …
הקמת מערך מכירות לקריאה »
המפגש בין אנשי המכירות ללקוח – זו הנקודה בה 'הצמיג פוגש את הכביש'. זה קריטי שאנשי המכירות ידעו לתרגם את האסטרטגיה ואת תכנית הפעולה שהוגדרה להם לביצועים בשטח: למכירות! התוכנית שלנו לפיתוח מיומנויות מכירה תלמד ותתרגל את אנשי המכירות שלך בכל המיומנויות הנדרשות להם כדי להצליח: מיומנויות משא ומתן, טיפול בהתנגדויות, פסיכולוגיה של המכירה, Follow …
פיתוח מיומנויות מכירה לקריאה »
מה שיאפשר לחברה שלך להשיג את היעדים בצורה עקבית ולהגיע להכנסות ולרווחיות הרצויה – זה שאנשי המכירות, המנהלים ושאר אנשי הצוות יפעלו בצורה סיסטמטית (לפעמים אוטומטית), מסודרת ופשוטה לתפעול. בשלב הזה אנחנו מגדירים את תהליכי המכירה ומטמיעים כלי ניהול שיאפשרו לך להיות בשליטה ובבקרה על הביצועים בכל זמן נתון ובקלות. בין היתר, נטמיע מערכות איסוף …
כלים ונהלים לקריאה »
הסיבה שאנשים מגיעים לתוצאות בינוניות בחיים היא לא בגלל שהם מכוונים גבוה ומפספסים, אלא בגלל שהם מכוונים נמוך ופוגעים' (לס בראון). כדי להביא אתה חברה שלך לביצועי שיא, מכירות בנפח גבוה ורווחיות גבוהה – אנחנו קובעים ביחד את היעדים הנכונים שיביאו אותה לשם. בשלב הזה אנחנו גוזרים את היעדים המתאימים לחברה שלך, בהתאם לאסטרטגיה שקבענו …
בניית יעדים ושיטת תגמולים לקריאה »
סוף מעשה במחשבה תחילה. כדי להגיע לביצועי שיא, מכירות בנפח גבוה, רווחיות גבוהה ומנגנון מכירה שעובד בפשטות ובקלות – אנחנו מתחילים בבניית אסטרטגית מכירה חזקה שעליה מתבססת כל תוכנית העבודה להמשך הדרך. בשלב הזה אנחנו מגדירים וממקדים את קהל היעד, איך פונים אליו, מה ואיך מציעים לו, איך מאיישים את צוות המכירות ואיך מחלקים את …
בניית אסטרטגית מכירה ותוכנית עבודה לקריאה »