solgar
sherizly
טבת
profimex
זמן אמת
פרפקט ליין
AVIS
Ristretto
פנינסולה פיננסים
ענבי טלי
מימון ישיר
ניצת הדובדבן
Directline
Oasis
אור שי
ITL
ykm
אלבר
MITRANI
טופ טכנולוגיות
Valish
dermalogica
פנחס היישריק בע
ביתן ספרק
ורטהיימר
ספורטן
סלקום
naotech
Volta
מרכנתיל
אינטלקט
רשות הטבע והגנים
הספקה לתעשייה
קורקט
Partner
פאנדנגו
קורן
טבת
המכללה האקדמית לישראל ברמת-גן
חוליות
אריאל ועדיאל
TOGO
Hi Cut
מטבחי רגבה
Top שלטים
markel
Company Express
שיש דן

תת שירותים

ניהול במיקור חוץ

ניהול במיקור חוץ

איך תייעלו תהליכים ארגוניים בעזרת Outsourcing מוצלח? חברות העוסקות במגוון ענפים יכולות להצטיין בתחום הפעילות שלהן ולהגיע להישגים מרשימים בכל הנוגע לליבת העשייה הארגונית ולמאפיינים המייחדים את החברה באותה גזרת שוק, אבל לא תמיד יצליח כל ארגון להפגין מקצועיות בטיפול בתחום צדדי שנצרך לפעילות השוטפת שלו. במקרים רבים זו בסך הכל תוצאה של חוסר בהיכרות …

ניהול במיקור חוץ לקריאה »

מנהל שיווק במיקור חוץ

מנהל שיווק במיקור חוץ

תנו למומחים לנהל עבורכם את השיווק מנהל שיווק במיקור חוץ של סימפל-תפנית מוביל את מערך השיווק והמכירות להשגת יעדי החברה באמצעות תוכנית עבודה סדורה ויעילה. חוסכים לך בהוצאות השוטפות, עם מקצועיות מוכוונת תוצאות לניהול פנימי של תחום השיווק מתוך החברה עצמה יש חסרונות בולטים: הוא מחייב גיוס של עובדים שרבים מהם נוטים להתחלף במהירות, תשלום …

מנהל שיווק במיקור חוץ לקריאה »

מנהל מכירות במיקור חוץ

ניהול מכירות במיקור חוץ

תנו למקצוענים לנהל עבורכם את המכירות מנהל שיווק ומכירות במיקור חוץ של סימפל-תפנית מוביל את מערך המכירות שלך להשגת היעדים ולהגדלת ההכנסות באמצעות תוכנית עבודה שיטתית, מבוססת ויעילה. קבלו הצעה משיגים לך את השורה התחתונה ניהול מקצועי של כלל תהליכי המכירות בחברה מניב עבורך את השורה התחתונה: השגת יעדי המכירות בחברה. הפקת המכירות עם ROI …

ניהול מכירות במיקור חוץ לקריאה »

גיוס להייטק

גיוס להייטק

שוק ההייטק לא הפסיק להתפתח ב-20 שנה האחרונות, וכנראה שגם לא יפסיק ב-20 השנה הבאות. זאת הסיבה שמציאת האנשים המוכשרים ביותר, המתאימים ביותר, ובעלי המוטיבציה הגבוהה ביותר לתפקידים שאתה רוצה לאייש אצלך בחברה – זה אתגר לא פשוט. היצע המשרות בשוק עצום, וכדי למשוך אליך את האנשים הטובים ביותר, שגם יוכיחו את עצמם ויישארו נאמנים …

גיוס להייטק לקריאה »

גיוס בכירים

גיוס בכירים

גיוס בכירים הוא אחד התהליכים המורכבים והרגישים ביותר בארגון. מחיר הטעות כאן יכול להיות קריטי. מדובר במשרות אסטרטגיות, של מקבלי החלטות קריטיות בארגון, עם הרבה כוח והשפעה, ובשכר גבוה. גיוס לא מוצלח למשרה בכירה יכול לגרום לנזק עצום ומצטבר לארגון, ומצד שני – גיוס מדויק ומתאים יכול להיות מנוע צמיחה אדיר ונכס אמיתי לארגון. בסימפל …

גיוס בכירים לקריאה »

גיוס אנשי מכירות

גיוס אנשי מכירות

אנשי המכירות הם המקום בו 'הצמיג פוגש את הכביש' – בו המוצרים והשירותים של החברה שלך פוגשים את הלקוחות, ולכן זו הנקודה הקריטית ביותר שחשוב לייצר בה הצלחה – מכירה. גיוס של איש מכירות טוב – זה אתגר לא פשוט. קל למצוא אנשי מכירות ש'מחפשים עבודה', אבל קשה מאוד למצוא את אנשי המכירות הטובים באמת …

גיוס אנשי מכירות לקריאה »

פיתוח כישורי ניהול

פיתוח כישורי ניהול

לצערנו, את כישורי הניהול הפרקטיים – לא מלמדים באוניברסיטאות ובמוסדות הלימוד. מנהלים הם אנשי מקצוע מעולים בתחומם, אבל לא תמיד מצטיינים במשימת הניהול עצמה – שהיא קריטית להצלחת הצוות והחברה. איך מניעים אנשים לפעולה, איך יוצרים רוח צוות ומוטיבציה, איך קובעים יעדים, איך מתקשרים אותם לאנשי הצוות ואיך בונים מערכות יחסים שיגרמו לאנשי הצוות לעבוד …

פיתוח כישורי ניהול לקריאה »

פיתוח מיומנויות מכירה

פיתוח מיומנויות מכירה

אנשי המכירות הם המקום בו 'הצמיג פוגש את הכביש' – בו המוצרים והשירותים של החברה שלך פוגשים את הלקוחות, ולכן זו הנקודה הקריטית ביותר שחשוב לייצר בה הצלחה – מכירה. היכולת של אנשי המכירות שלך להצליח תלויה ביכולת שלהם לשכלל את מיומנויות המכירה שלהם ואת איכות מערכות היחסים שהם יוצרים עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים. …

פיתוח מיומנויות מכירה לקריאה »

פיתוח מיומנויות שירות

פיתוח מיומנויות שירות

כל בעל חברה יודע שלקוחות קיימים (ומשלמים) חשובים הרבה יותר מלקוחות פוטנציאליים. כל השקעה בלקוח קיים – היא ההשקעה הכי משתלמת בטווח הארוך, כי לקוח מרוצה גם קונה עוד וגם שמח לספר על זה ללקוחות פוטנציאליים אחרים. הדרך הכי טובה, הכי קלה והכי משתלמת לגרום ללקוח להיות מרוצה – היא לתת לו שרות טוב. הבעיה …

פיתוח מיומנויות שירות לקריאה »

ליווי אישי צמוד

אנחנו מאמינים שכדי להגיע לביצועים הולכים ומשתפרים בכל תחום (ניהול, מכירות, שרות וכד') – חשוב לכל בעל תפקיד להיות בתהליך לימוד ושיפור מתמידים בתחום שעליו הוא אחראי. אנחנו גם מבינים שידע הוא קריטי – אבל לא מספיק. מה שיותר חשוב מידע – הוא ההטמעה שלו בשטח ופיתוח מיומנויות פרקטיות שיביאו לתוצאות הולכות ומשתפרות. בתוכנית הליווי …

ליווי אישי צמוד לקריאה »

simple תפנית, ייעוץ וניהול מכירות, הקמת מערך מכירות

הקמת מערך מכירות

בניית אסטרטגיית מכירה ותכנית פעולה simple מלווה מאות בתי עסק וחברות מכל הסוגים בהקמת מערכי מכירות מצליחים במגוון התמחויות. הייעוץ והליווי של Simple כוללים: בניית אסטרטגיה: אפיון מפורט להקמת מבנה מערך המכירות המתאים ביותר לחברתכם גיבוש מדיניות למערך המכירות, כבסיס לתפעול יעיל בניית תכנית יעדים ותגמולים (תגמול על בסיס חיבור בין "כיס" העובד ל"כיס" החברה, …

הקמת מערך מכירות לקריאה »

simple תפנית, ייעוץ וניהול מכירות, הקמת מערך מכירות

פיתוח מיומנויות מכירה

המפגש בין אנשי המכירות ללקוח – זו הנקודה בה 'הצמיג פוגש את הכביש'. זה קריטי שאנשי המכירות ידעו לתרגם את האסטרטגיה ואת תכנית הפעולה שהוגדרה להם לביצועים בשטח: למכירות! התוכנית שלנו לפיתוח מיומנויות מכירה תלמד ותתרגל את אנשי המכירות שלך בכל המיומנויות הנדרשות להם כדי להצליח: מיומנויות משא ומתן, טיפול בהתנגדויות, פסיכולוגיה של המכירה, Follow …

פיתוח מיומנויות מכירה לקריאה »

simple תפנית, ייעוץ וניהול מכירות, הקמת מערך מכירות

כלים ונהלים

מה שיאפשר לחברה שלך להשיג את היעדים בצורה עקבית ולהגיע להכנסות ולרווחיות הרצויה – זה שאנשי המכירות, המנהלים ושאר אנשי הצוות יפעלו בצורה סיסטמטית (לפעמים אוטומטית), מסודרת ופשוטה לתפעול. בשלב הזה אנחנו מגדירים את תהליכי המכירה ומטמיעים כלי ניהול שיאפשרו לך להיות בשליטה ובבקרה על הביצועים בכל זמן נתון ובקלות. בין היתר, נטמיע מערכות איסוף …

כלים ונהלים לקריאה »

יעדים ותגמולים

בניית יעדים ושיטת תגמולים

הסיבה שאנשים מגיעים לתוצאות בינוניות בחיים היא לא בגלל שהם מכוונים גבוה ומפספסים, אלא בגלל שהם מכוונים נמוך ופוגעים' (לס בראון). כדי להביא אתה חברה שלך לביצועי שיא, מכירות בנפח גבוה ורווחיות גבוהה – אנחנו קובעים ביחד את היעדים הנכונים שיביאו אותה לשם. בשלב הזה אנחנו גוזרים את היעדים המתאימים לחברה שלך, בהתאם לאסטרטגיה שקבענו …

בניית יעדים ושיטת תגמולים לקריאה »

בניית אסטרטגית מכירה

בניית אסטרטגית מכירה ותוכנית עבודה

סוף מעשה במחשבה תחילה. כדי להגיע לביצועי שיא, מכירות בנפח גבוה, רווחיות גבוהה ומנגנון מכירה שעובד בפשטות ובקלות – אנחנו מתחילים בבניית אסטרטגית מכירה חזקה שעליה מתבססת כל תוכנית העבודה להמשך הדרך. בשלב הזה אנחנו מגדירים וממקדים את קהל היעד, איך פונים אליו, מה ואיך מציעים לו, איך מאיישים את צוות המכירות ואיך מחלקים את …

בניית אסטרטגית מכירה ותוכנית עבודה לקריאה »

Call Now Button דילוג לתוכן