
מוגן: פיתוח עסקי לחברות סיטונאות
זהו פוסט מוגן ואין לו תקציר.
זהו פוסט מוגן ואין לו תקציר.
זהו פוסט מוגן ואין לו תקציר.
זהו פוסט מוגן ואין לו תקציר.
זהו פוסט מוגן ואין לו תקציר.
זהו פוסט מוגן ואין לו תקציר.
זהו פוסט מוגן ואין לו תקציר.
זהו פוסט מוגן ואין לו תקציר.
זהו פוסט מוגן ואין לו תקציר.
זהו פוסט מוגן ואין לו תקציר.
מכירה חכמה בשוק הישראלי הדינמי שוק המכירות בישראל הוא אחד השווקים הייחודיים ביותר, מלא אתגרים ודינמיות, ודורש מאנשי המכירות מיומנויות מכירה מותאמות במיוחד. סדנת "מכירה חכמה בשוק הישראלי הדינמי" נועדה להעניק לעובדים ומנהלי מכירות כלים פרקטיים וממוקדים להצלחה בשוק זה, עם דגש על התאמה אישית לצרכים הייחודיים של כל ארגון. הסדנה מתמקדת בשיפור יכולות המכירה …
קפיצת מדרגה עבור המנהלים בארגון שלך כמנהלי ארגון, אתם מבינים את החשיבות של פיתוח מנהלים איכותיים שיכולים להוביל את הצוותים להצלחה בעידן המודרני. קורס פיתוח המנהלים שלנו מציע לכם מגוון רחב של כלים ניהוליים שיסייעו למנהלים שלכם בסביבת העבודה הדינאמית והמאתגרת. הקורס תוכנן במיוחד כדי לסייע למנהלים שלכם להוביל את הצוותים שלהם בצורה מקצועית, פרודוקטיבית …
איך תייעלו תהליכים ארגוניים בעזרת Outsourcing מוצלח? חברות העוסקות במגוון ענפים יכולות להצטיין בתחום הפעילות שלהן ולהגיע להישגים מרשימים בכל הנוגע לליבת העשייה הארגונית ולמאפיינים המייחדים את החברה באותה גזרת שוק, אבל לא תמיד יצליח כל ארגון להפגין מקצועיות בטיפול בתחום צדדי שנצרך לפעילות השוטפת שלו. במקרים רבים זו בסך הכל תוצאה של חוסר בהיכרות …
תנו למומחים לנהל עבורכם את השיווק מנהל שיווק במיקור חוץ של סימפל-תפנית מוביל את מערך השיווק והמכירות להשגת יעדי החברה באמצעות תוכנית עבודה סדורה ויעילה. חוסכים לך בהוצאות השוטפות, עם מקצועיות מוכוונת תוצאות לניהול פנימי של תחום השיווק מתוך החברה עצמה יש חסרונות בולטים: הוא מחייב גיוס של עובדים שרבים מהם נוטים להתחלף במהירות, תשלום …
תנו למקצוענים לנהל עבורכם את המכירות מנהל שיווק ומכירות במיקור חוץ של סימפל-תפנית מוביל את מערך המכירות שלך להשגת היעדים ולהגדלת ההכנסות באמצעות תוכנית עבודה שיטתית, מבוססת ויעילה. קבלו הצעה משיגים לך את השורה התחתונה ניהול מקצועי של כלל תהליכי המכירות בחברה מניב עבורך את השורה התחתונה: השגת יעדי המכירות בחברה. הפקת המכירות עם ROI …
שוק ההייטק לא הפסיק להתפתח ב-20 שנה האחרונות, וכנראה שגם לא יפסיק ב-20 השנה הבאות. זאת הסיבה שמציאת האנשים המוכשרים ביותר, המתאימים ביותר, ובעלי המוטיבציה הגבוהה ביותר לתפקידים שאתה רוצה לאייש אצלך בחברה – זה אתגר לא פשוט. היצע המשרות בשוק עצום, וכדי למשוך אליך את האנשים הטובים ביותר, שגם יוכיחו את עצמם ויישארו נאמנים …
גיוס בכירים הוא אחד התהליכים המורכבים והרגישים ביותר בארגון. מחיר הטעות כאן יכול להיות קריטי. מדובר במשרות אסטרטגיות, של מקבלי החלטות קריטיות בארגון, עם הרבה כוח והשפעה, ובשכר גבוה. גיוס לא מוצלח למשרה בכירה יכול לגרום לנזק עצום ומצטבר לארגון, ומצד שני – גיוס מדויק ומתאים יכול להיות מנוע צמיחה אדיר ונכס אמיתי לארגון. בסימפל …
מנהלי תפעול הם הכוח המרכזי שמניע פעילות של הארגון. הם אלה שאחראים על יישום תכניות עבודה תוך ניהול המשאבים, ייעול תהליכים ועמידה ביעדי הביצוע. מנהל תפעול מוביל הוא הציר המרכזי שסביבו מסתובבים גלגלי המכונה הארגונית, מבטיח שכל המערכות עובדות בסנכרון מושלם ומייצרות את התוצאות העסקיות המצופות. לא כל מי שמגיע מעולם התפעול יכול להוביל מערך …
החלטות פיננסיות אסטרטגיות הן אלה שקובעות בסופו של יום אם החברה תשגשג או תיכשל. סמנכ"ל כספים אינו רק "שומר הקופה" – הוא שותף אסטרטגי קריטי בהנהלה הבכירה, שבידיו המפתח להצלחה ארוכת טווח של הארגון כולו. מה מבדיל CFO מעולה מ-CFO טוב? היכולת הנדירה לראות מעבר למספרים – להבין כיצד החלטות פיננסיות היום ישפיעו על הארגון …
אנשי המכירות הם המקום בו 'הצמיג פוגש את הכביש' – בו המוצרים והשירותים של החברה שלך פוגשים את הלקוחות, ולכן זו הנקודה הקריטית ביותר שחשוב לייצר בה הצלחה – מכירה. גיוס של איש מכירות טוב – זה אתגר לא פשוט. קל למצוא אנשי מכירות ש'מחפשים עבודה', אבל קשה מאוד למצוא את אנשי המכירות הטובים באמת …
מוקדי שירות ומכירות הם קו החזית של הארגון מול הלקוחות. זהו המקום בו נקבע אם לקוח יישאר או יעזוב, אם עסקה תיסגר או תתפספס ואם המוניטין של הארגון שלכם יתחזק או ייפגע. מנהל המוקד הוא המפקד בשדה הקרב הזה, ויש לו השפעה מכרעת על הצלחה של העסק. מה נדרש ממנהל מוקד מכירות ושירות מצטיין? מדובר …
מנהלי חשבונות סוג 1+2 הם עמוד התווך של המערכת הפיננסית – הם אחראים על הדיוק והשקיפות של כל ההתנהלות הכספית תוך עמידה בדרישות החוק ומספקים את התשתית החיונית לקבלת החלטות עסקיות מושכלות בכל רמות הארגון. בשל החשיבות הקריטית של התפקיד, אנו משקיעים מאמצים רבים ליצירת תהליך גיוס מדויק ומקצועי שמאפשר למצוא מועמדים איכותיים אשר משלבים …
חשבונאות סוג 3 היא ליגת העל של עולם הפיננסים – מדובר באנשי מקצוע עם הסמכות גבוהות ביותר, אדריכלים פיננסיים המעצבים את המבנה הכלכלי של הארגון. מנהלי חשבונות ברמה זו הם מצרך נדיר בשוק התעסוקה. אלה הם אנשים שמבינים לעומק את הקשר בין המספרים לבין האסטרטגיה העסקית ויודעים לתרגם את התמונה החשבונאית להחלטות עסקיות חכמות. הטעות …
לצערנו, את כישורי הניהול הפרקטיים – לא מלמדים באוניברסיטאות ובמוסדות הלימוד. מנהלים הם אנשי מקצוע מעולים בתחומם, אבל לא תמיד מצטיינים במשימת הניהול עצמה – שהיא קריטית להצלחת הצוות והחברה. איך מניעים אנשים לפעולה, איך יוצרים רוח צוות ומוטיבציה, איך קובעים יעדים, איך מתקשרים אותם לאנשי הצוות ואיך בונים מערכות יחסים שיגרמו לאנשי הצוות לעבוד …
אנשי המכירות הם המקום בו 'הצמיג פוגש את הכביש' – בו המוצרים והשירותים של החברה שלך פוגשים את הלקוחות, ולכן זו הנקודה הקריטית ביותר שחשוב לייצר בה הצלחה – מכירה. היכולת של אנשי המכירות שלך להצליח תלויה ביכולת שלהם לשכלל את מיומנויות המכירה שלהם ואת איכות מערכות היחסים שהם יוצרים עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים. …
כל בעל חברה יודע שלקוחות קיימים (ומשלמים) חשובים הרבה יותר מלקוחות פוטנציאליים. כל השקעה בלקוח קיים – היא ההשקעה הכי משתלמת בטווח הארוך, כי לקוח מרוצה גם קונה עוד וגם שמח לספר על זה ללקוחות פוטנציאליים אחרים. הדרך הכי טובה, הכי קלה והכי משתלמת לגרום ללקוח להיות מרוצה – היא לתת לו שרות טוב. הבעיה …
אנחנו מאמינים שכדי להגיע לביצועים הולכים ומשתפרים בכל תחום (ניהול, מכירות, שרות וכד') – חשוב לכל בעל תפקיד להיות בתהליך לימוד ושיפור מתמידים בתחום שעליו הוא אחראי. אנחנו גם מבינים שידע הוא קריטי – אבל לא מספיק. מה שיותר חשוב מידע – הוא ההטמעה שלו בשטח ופיתוח מיומנויות פרקטיות שיביאו לתוצאות הולכות ומשתפרות. בתוכנית הליווי …
בניית אסטרטגיית מכירה ותכנית פעולה simple מלווה מאות בתי עסק וחברות מכל הסוגים בהקמת מערכי מכירות מצליחים במגוון התמחויות. הייעוץ והליווי של Simple כוללים: בניית אסטרטגיה: אפיון מפורט להקמת מבנה מערך המכירות המתאים ביותר לחברתכם גיבוש מדיניות למערך המכירות, כבסיס לתפעול יעיל בניית תכנית יעדים ותגמולים (תגמול על בסיס חיבור בין "כיס" העובד ל"כיס" החברה, …
המפגש בין אנשי המכירות ללקוח – זו הנקודה בה 'הצמיג פוגש את הכביש'. זה קריטי שאנשי המכירות ידעו לתרגם את האסטרטגיה ואת תכנית הפעולה שהוגדרה להם לביצועים בשטח: למכירות! התוכנית שלנו לפיתוח מיומנויות מכירה תלמד ותתרגל את אנשי המכירות שלך בכל המיומנויות הנדרשות להם כדי להצליח: מיומנויות משא ומתן, טיפול בהתנגדויות, פסיכולוגיה של המכירה, Follow …
מה שיאפשר לחברה שלך להשיג את היעדים בצורה עקבית ולהגיע להכנסות ולרווחיות הרצויה – זה שאנשי המכירות, המנהלים ושאר אנשי הצוות יפעלו בצורה סיסטמטית (לפעמים אוטומטית), מסודרת ופשוטה לתפעול. בשלב הזה אנחנו מגדירים את תהליכי המכירה ומטמיעים כלי ניהול שיאפשרו לך להיות בשליטה ובבקרה על הביצועים בכל זמן נתון ובקלות. בין היתר, נטמיע מערכות איסוף …
הסיבה שאנשים מגיעים לתוצאות בינוניות בחיים היא לא בגלל שהם מכוונים גבוה ומפספסים, אלא בגלל שהם מכוונים נמוך ופוגעים' (לס בראון). כדי להביא אתה חברה שלך לביצועי שיא, מכירות בנפח גבוה ורווחיות גבוהה – אנחנו קובעים ביחד את היעדים הנכונים שיביאו אותה לשם. בשלב הזה אנחנו גוזרים את היעדים המתאימים לחברה שלך, בהתאם לאסטרטגיה שקבענו …
סוף מעשה במחשבה תחילה. כדי להגיע לביצועי שיא, מכירות בנפח גבוה, רווחיות גבוהה ומנגנון מכירה שעובד בפשטות ובקלות – אנחנו מתחילים בבניית אסטרטגית מכירה חזקה שעליה מתבססת כל תוכנית העבודה להמשך הדרך. בשלב הזה אנחנו מגדירים וממקדים את קהל היעד, איך פונים אליו, מה ואיך מציעים לו, איך מאיישים את צוות המכירות ואיך מחלקים את …